جمعه ۲۴ شهریور ۱۳۸۵ - ۱۵:۳۶
۰ نفر

آقا بنیامین را تنها توی سوئد گیر آورده بودند و می‌خواستند برایش پاپوش بدوزند و کله‌پایش کنند، ولی نمی‌دانستند بنیامین زرنگ‌تر از این حرف‌هاست.

بنیامین توی سوئد چی کار می‌کند؟ مگر خبر ندارید؟

یکی دو هفته پیش جشنواره‌ای توی سوئد برگزار شد برای معرفی فرهنگ منطقة خاورمیانه. از ایران هم بنیامین رفت تا کنار خواننده‌های لبنانی و مصری و دیگر کشورها، اولین کنسرت و اجرای زنده‌اش را برگزار کند. ولی غافل از این که از رژیم اشغالگر قدس هم یک خواننده آمده و از همه بدتر این که برنامة این دو تا را توی یک روز گذاشته‌اند. خلاصه بنیامین سریع جنبید و گفت یا برنامة ما دو تا را توی دو تا روز مختلف می‌گذارید یا من روی تشک... ببخشید روی سن نمی‌روم.

مسؤولان جشنواره هم گفتند ای به چشم و قضیه به خیر و خوبی به پایان رسید. راستی اگر سؤال برایتان پیش آمده که چرا از میان این همه خوانندة ایرانی، بنیامین را به عنوان نمایندة ایران انتخاب کرده‌اند، جانم برایتان بگوید که انگار بنیامین در همه جای دنیا ترکانده و مثلا میان ایرانی‌های توی سوئد هم حسابی محبوبیت دارد و توی نظرسنجی‌ها رتبة اول را دارد. حتی شبکه‌های تلویزیونی سوئدی هم کلی گزارش و برنامه از پدیدة امسال موسیقی پاپ ایران رفته‌اند.

این هم چند تا حاشیه از اولین کنسرت بنیامین که در آن، دو تا ترانة جدید (احتمالا همان ترانه‌های فیلم گرگ و میش) را هم خوانده است: حدود 1200 نفر توی کنسرت شرکت کرده بوند، بنیامین وسط اجرا، بی‌خیال کت و شلوار شد و رفت لباس راحتی پوشید، «ترانة واژه» (همان ساعت دیوار، چشمات، قلبم...) را هم چون حفظ شعرش سخت بوده از روی کاغذ خوانده!

کد خبر 4166

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز